تبلیغات
وبلاگ رسمی کونگ‌فو‌توآ سیاهکل - نکات تغذیه به شکل ساده و عمومی-استاد محمد صادق طالب

اولین مرکز اموزشی، ورزشی، پرورشی فرهنگستان کونگ‌فو توآ ،هیئت کونگ‌فو‌و ، هنر های رزمی شهرستان سیاهکل


Admin Logo
themebox Logo

قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

کد هدایت به بالا



کد جمع کردن گوشه های عکس

تاریخ:جمعه 3 شهریور 1396-01:16 ب.ظ

نکات تغذیه به شکل ساده و عمومی-استاد محمد صادق طالب

نکات تغذیه به شکل ساده و عمومی
 گاهی اوقات ورزشکاران رشتهای مختلف از انواع دارو ها مکمل ها پودر ها .. انرژیزای مختلف که خود سبب اسیب های قلبی و گرفتگی عروق در دراز مدت میشود را مصرف میکنند که علاوه بر داعم نبودن مضرات فراوان بر کلیه کبد و قلب دارد **
لذا بهترین مواد معدنی برای رشد و چربی سوزی حتی برای  رشتهای رزمیکاران رشتهای مختلف مصرف آب میباشد آب یکی از مهم ترین عناصر لازمه بدن هست دقت کنید که هیچ واکنشی بدون مصرف سرشار از مواد معدنی بخصوص اب ساده  ممکن نیست پس  بدون هیچ افزودنی لازمه که این قول بدم با خیال راحت اب بنوشید توی هر وزنی که هستید آب کالری ندارد و مانند یک مکمل طبیعی به جذب مواد غذایی مصرفی شما کمک میکند و تمام اضافات و را ازعروق و عرق کردن بدن و ادرار دفع مینماید .. لذا یک ورزشکار حرفه ای باید در روز حدود۲/۵ الی ۵ لیتر آب مصرف کند .. دقت کنید که اب همراه با غذا اب مضر و جز فاکتور صحیح مصرف اب برای ورزشکاران یا کسانی که به فکر سلامتی کلیه و کبد خود هستند  نیست!! ؟  لذا از خوردن اب سرد و از آب جوشیده سرد شده که املاح ندارد  مصرف نکنید، تا حد امکان ... آب نصفیه شده و سالم مصرف شود .. هنگامی که تمرین تمام شد جرعه جرعه آب بنوشید  ۴۵ دقیقه تایم طلایی ......
نکات تغذیه صبحانه
پنیر کم چرب و کم نمک ... چای کمرنگ .. شیر کم چرب .... درصورت امکان‌میتوانید گردوهم با پنیر مصرف کنید یا چند عدد بادام، عسل ، مقداری کره ، مربا و سفیده تخم مرغ،  نان هایی مانند سنگک و بربری مناسب تغذیه صبح هنگام است.
استاد محمد صادق طالب



نظرات() 


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.